11.3.10

Vårpasteller...

Bjuder på lite vårpasteller i form av bilder på videkisarna som jag plockade under en utflykt för ett par veckor sedan och satte i en vas och nu sprider de vårkänsla i vårt matrum.


Annars händer det inte så mycket på bloggfronten än så länge den här veckan, mest arbete och snart ska jag bege mig av på ett kvällspass på hotellet men sedan kan jag se fram emot en lite längre tid av sammanhängande ledighet i hela 7 dagar!

Morgonen har jag tillbringat med att försöka återskapa ett inlägg om Mattinata och den unga Ryske tenoren som jag skrev i januari men som jag var klumpig nog att radera av misstag i tisdags. Hur klumpig får man va? men av erfarenheten blir man vis! Är du nyfiken på vad det inlägget handlade om är du välkommen och ta en titt genom att klicka på bilden nedan.

1 kommentar:

  1. Vilka goa videkisar, vill bara sträcka ut handen och klappa.
    Tack för besöket på min blogg, så trevligt att du fan den inspirerande.
    Ser fram mot bilder på ditt husbygge. Spännande!
    Fia

    SvaraRadera