24.4.10

Premiär för Salong Cissi...

För mig har håret en stor betydelse för hur jag känner mig och den som sköter mitt hår vill jag känna förtroende för och helst ska det "säga klick" dvs. personkemin är av stor betydelse.

Tänk så mycket man kan "bolla" med sin frisör! Hur man mår, idéer, framtidsplaner
tja allt och då är det viktigt att personkemin funkar.

I Ryssland hade jag en underbar stylist vid namn Vadik Raiski (blev rysk mästare faktiskt) och när jag flyttade till Halmstad hittade Sussi på Sälmas Papiljotter. Flera år efter det att jag flyttat från Halmstad till Vessigebro fortsatte jag troget att pendla till Sussi för att bli hårfin på Selmas Papiljotter.

Men, i måndags var jag extra modig och hade bokat in mig på tid på Salong Cissi här i Vessigebro, ett besök jag aldrig ska ångra. Det sa verkligen "klick", Cissi läste av mig direkt och jag blev supernöjd med klippningen.

Dessutom rekommenderade hon ett schampo och balsam som gjorde underverk för mitt vintertrötta hår. Schampo (Nashi från Landoll) ger det där rätta "gnisslet" av rent hår = helt underbart!
Besöket resulterade även i att jag fick förtroendet att hjälpa Cissi och hennes "Salong Cissi" igång med en blogg och idag var det lansering av bloggen Salong Cissi.

Stort tack Cissi och Marika för förtroendet med bloggen och lycka till med bloggandet nu! Så här ser de ut, tjejerna som driver Salong Cissi, Marika till vänster och Cissi till höger!
Nyfiken på deras blogg? klicka på bilden nedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar