24.5.10

Premiär för www.annaaxman.se!


Idag satte jag igång med att fylla mitt företags hemsida med information. Det var svårt att komma igång, som att starta med ett "blankt papper" som ska fyllas med en snygg design kombinerat men bra struktur och innehåll vilket är viktigt för att lyckas med sin webbsatsning, inte minst för mig som vill hjälpa andra att synas bättre på den allt tuffare marknaden på nätet. Men när jag väl börjat är det hur kul som helst. Hur otroligt det än låter så började jag med att lägga upp lite referenser och länka till dem.


Men, det är mycket arbete kvar. Fotogalleriet är tomt, massor av länkningar ska göras, texterna ska arbetas om och jag är långt ifrån nöjd med första sidan. Där behöver jag verkligen tänka till och arbeta om. Jag har ju bara några sekunder på mig att övertyga besökaren om att just min hemsida är värd att klicka sig vidare på.....Trots detta kunde jag inte låta bli att aktivera sidan så välkommen att kika in på www.annaaxman.se

1 kommentar: