5.6.10

Så hälsosamt på landet...


Det är så mycket just nu på alla håll och kanter, håller på och utvecklar mitt företag
"Anna Åxman", jobbar fortfarande 85% som försäljnings & marknadskoordinatorHotel Tylösand också är det mycket socialt med skolaktiviteter, studenter mm. Kände att jag behövde göra "time out" i dubbel bemärkelse = slita mig från datorn och vila ute med min familj.

Sagt och gjort, åkte över till vännerna som driver Gits Gård (konferens & lanthotell strax utanför Falkenberg) och njöt med familjen av alla sinnen med sol, pool, frukt och sociala samtal som var som balsam för själen. Det var verkligen "Hälsa på landet" ur alla perspektiv.

Väl hemma startade jag en ny grupp på Facebook - FRAMTALARE. FRAMTALARE-
det motsatta till baktalare.

Saker hänger ihop i sina polariteter ett annat ord för motsatser.

Det är lätt att man baktalar, därför vill vi utveckla den andra sidan - att "framtala". Ett nytt ord inspirerat från grannarna i väst - Norge som skapat gruppen FRAMSNAKKERE!

Hjälp oss med att sprida denna attityd, alla tjänar på det!

Gör du gått får du gott tillbaka.Hjälp oss med att sprida denna attityd, alla tjänar på det!

Bli ett "FAN" och bjud in dina vänner att bli fans av FRAMTALARE (klicka på länken) så hjälps vi åt att sprida denna attityd!


Tack Git, Anna och Viggo för en underbar dag tillsammans på Gits Gård! Nu är batterierna laddade och jag tar nya tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar