30.12.10

Dockskåps tips för den händige...

Om någon för ett par år sedan sagt att jag skulle tillbringa julledigheten med att möblera dockskåp och tillverka diverse accessoarer så hade jag förmodligen skrattat. Faktum är att jag jag gör det nu också för det var ett rent nöje att spendera tid med dottern Moa, fantisera, möblera, och skapa på hennes villkor.

Och, har man inte hinkar för ved, kattfoder mm till dockskåpet så kan man med diverse korkar, ståltråd, lite fantasi och en stor portion tålamod tillverka egna hinkar som de ovan gjorda av korkar från tomma tandkrämstuber mm.

Fiffigta va!

2 kommentarer:

  1. Kära Anna
    Vill önska dig ett Gott Slut på detta året
    och ett Gott Nytt 2011
    Ge Leif och Moa en bamsekram från mig!!

    SvaraRadera
  2. och naturligtvis Niklas med =)

    SvaraRadera