20.12.10

Otippat paket!

I sin iver att grattulera mig hade Leif och barnen blandat ihop dagar och datum och överraskade mig med födelsedagsmiddag och paket redan i lördags (den 18:e, jag fyller idag den 20:e hi hi) när jag kom hem från jobbet!!!
Men vad gör väl det, bara någon som känner mig riktigt väl, nästan bättre än jag själv gör kan komma på den idéen och där till ge mig ett KAMERASTATIV i födelsedagspresent.

Tack underbara, älskade Leif och barn!!! Det var så otippat, jag hade aldrig kommit på tanken själv men ni vet hur mycket kameran och att fotografera betyder för mig.
Kamerastativet är ett stadigt trebensstativ helt i aluminium för både video och foto. Passar utmärkt då jag önskar mig en filmkamera av tomten i år :) Tillverkaren är König Photo och den har snabbfäste, vattenpass med två nivåer, handtag, krok för stabilisator (tyngd), 90° vertikal plattform och en praktisk svart bärväska till.

Nu kan jag fotografera även i mörker med lång slutartid och om det är stjärnklart i morgon bitti kanske jag ska försöka mig på att fotografera månförmörkelsen! om inte annat så kan jag testa att fotografera julgranen utan blixt i kväll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar