27.1.11

Oanade möjligheter...

Strax innan jul blev jag kontaktad av Ingela Molander på Falkenbergs Turistbyrå och Bengt Sturesson på Falkenbergs Näringsråd som undrade om jag skulle kunna tänka mig (Anna Åxman - Marknadsföring) att ställa upp som en av tre föreläsare under vårens tre näringslivsfrukostar på Gekås i Ullared och föreläsa om social media, nya former av marknadsföring och trender.
Gissa om jag ville? Klart jag vill, det blir ett utmärkt tillfälle för mig att få komma ut och träffa nya människor, att få dela med mig av mina erfarenheter och demonstrera hur man i de sociala medierna som tex facebook kan nätverka för att stärka sitt varumärke, marknadsför sitt företag, en produkt eller ett evenemang.
Välkommen till vårens Näringslivsfrukostar i Ullared
Ta chansen att under trevliga former äta en enkel frukost och lyssna på näringslivsbaserade föredrag om utvecklingen i Falkenbergs inland. Du träffar också andra företagare och representanter från kommun med flera organisationer och kan på ett enkelt och smidigt sätt bygga upp nya nätverk.
Fredag 11/2 Boreis Lennerhov: Ullareds väg in i framtiden
Fredag 11/3 Ingela Molander: Turism - vår nya basnäring?
Fredag 15/4 Anna Åxman: Nya former av marknadsföring
Tid: Kl 07.30-09.00
Plats: Gekås Ullared - Gekås konferenslokal med ingång från presonalparkeringen.
Medlem i Näringsrådet eller icke medlem,
ALLA ÄR LIKA HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!
Du kan läsa mer om Falkenbergs Näringslivs FrukostarGekås i Ullared, Näringslivsluncher och Näringslivsdagen på deras hemsida HÄR.
Är du företagare i Falkenbergs kommun och ännu inte medlem i Falkenbergs Näringsråd kan du ansöka om medlemskap på deras hemsida här. Det kostar inte så mycket och man får möjlighet att vara med på många olika föreläsningar, näringslivsluncher och annat som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar