28.2.11

Bra dag...


Idag har det varit en bra och super produktiv dag på jobbet på hotellet. Fick massor av saker avslutade bland annat annonsen för Framtidsforum på Hotel Tylösand den 28 april som min kollega Jenny skapat layouten för innan hon åkte på semester men som jag fick äran att göra klar med bilder och texter (vi fick "jaga" föreläsarna lite för att få in materialet). Men, nu är annonsen skickad till Hallandsposten och Hallands Nyheter för införande på onsdag och lördag.

Efter jobbet var jag en sväng hos min supersnälla kusin Magnus som gav mig en lektion o Wordpress. Funderar seriöst på att bygga om min hemsida i wordpress för wow vilket fantastiskt och flexibelt instrument det är.

Känner mig riktigt nöjd med den här dagen och ser fram emot morgondagen då jag ska jobba hemma med mitt eget företag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar