1.2.11

Gurkbänken...

Gurkbänken - bara namnet startar en kreativ process! Anar att inte allt för många vet vad "gurkbänken" är, så vidare man inte bor i Vessigebro så klart.

I lördags morse fick jag ett oväntat och roligt samtal från en Ulla Rickardsson som sitter som ordförande för styrgruppen i projektet "Gurkbänken" i Vessigebro. Hon hade läst om mig i inbjudan till Falknebergs Näringslivsfrukostar och undrade om jag med min erfarenhet och kompetens inom marknadsföring skulle vara intresserad av att vara med och marknadsföra projektet "Gurkbänken".

Vilket underbart erbjudande och en sådan välkommen utmaning! En form av varumärkesbyggande och destinations marknadsföring. Självklart tackade jag ja och när jag en stund senare gick min morgonpromenad så fullkomligt "sprutade" det idéer i mitt huvud. Det kan bli hur lärorikt och kreativt som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar