19.8.11

Färdig pumpat?

Fy 17 så dåligt! Inte ofta jag blir arg men nu är jag mer än så, jag är ursinnig på Statoils dåliga service, ur kasst! I flera dagar har Statoilpumpen i byn krånglat vad det gäller etanolen. Trots att jag hade brådis till jobbet i morse stannade jag till vid skylten med texten "Felanmälan och information ring kundservice ". Numret 020-333 123 ledde mig till en telefonsvarare med 5 val, ironiskt nog var inget av dem FELANMÄLAN! Jag valde 4:an, verkade som ett bra val men bara för att få höra att "du vet väl att du kan använda våra internet tjänster, det är många som ringer nu bla bla bla i kön..." Ursäkta mig men vad är det då för mening med en stor skylt vid pumpen där de uppmuntra kunder att ringa och felanmäla? Ska inte ett sådant nummer leda direkt till dem man felanmäler till?

Jag körde till Shell och tankade. Tror bestämt att jag ska byta kort till Shell, eller varför inte ha både hängslen och livrem dvs kort till både Statoil och Shell?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar