29.1.12

Vad säger stjärnorna om 2012?


Vattendrakens år, kraftfull och oförutsägbar!

Jag har så länge jag kan minnas varit intresserad av astrologi och tar det på allvar. Inför 2012, liksom alla andra år så kikade jag lite på vad stjärnorna har att säga om mitt år i år. Jag är ju skytt, lite rastlös, tycker inte om känslan av att slösa bort livet utan vill ha ut max av allt.

Enligt astrologin så är 2012 ett mycket viktigt år för mig. Det som handlar om karriären. Det kan hända att jag ändrar min yrkesmässiga bana...Jag ska inte slösa bort tiden med att ta steget om jag vill ha förändringar. Jag bör "ta tjuren vid hornen" och förvänta mig framgång i mina karriärsteg under denna mycket viktiga cykel

Också kraften i mitt namn. Min styrande planet är SOLEN. Mina karaktärsdrag: Behaglig personlighet, magnetiskt, mycket vitalitet och energi. Otroligt aktiv och sällskaplig. Tycker om utomhusaktiviteter. Drar till mig vänner och människor i hög ställning. Brett kontakter. Oblyg och framgångsrik. Ett bra namn för relationer.

Min styrande planet under 2012 är dessutom SOLEN. Mina förutsättningar under 2012 är: Början på en ny period i mitt liv. Jag blir framgångsrik och omtalad. Många nya planer och projekt. Nya ansvarsområden, framgångsrik, omtalad. fysiks vitalitet. Jag har turen på min sida, kan få spännande erbjudanden. Positiva förändringar gör att jag kan klättra uppåt på karriärstegen.

Men slår jag samman mitt namn och det aktuella året så påverkar och styr även Merkurius över mitt 2012. Det spår mer intellektuell aktivitet och kommunikation. Stark fantasi. Nya spännande idéer bidrar till framgång och personlig tillfredsställelse. Jag kan ha svårt att sätta upp mål. Bör skaffa fakta innan jag fattar beslut. Jag ska också hålla mig borta från människor som stjäl min energi. Och, jag ska utveckla min koncentrationsförmåga!

Kontrakt, erbjudanden om jobb och avtal banar väg för framgång. Jag ska skriva ner mina uppslag, göra ordentliga efterforskningar och visa entusiasm under de möten som kommer. Ska hålla mig till mina idéer.

2012 kan bli ett spännande och lyckosamt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar