13.6.13

Besök hos Monicas Butik på kustvägen


Igår tog jag en kvällstur på vår vackra kustväg på väg söderut till min mamma Nita för att plundra henne på sina rabarber. Passade på att besöka min vän Monica som just igår invigde sin fina gårdsbutik, Monicas Butik i Ugglarp, mellan Falkenberg & Halmstad. 

Monica mötte mig på gårdsplanen med ett stort & varmt leende på läpparna. Det doftade ljuvligt av doftljus i butiken och dagen till ära bjöd Monica på cider. Jag såg ett och annat fynd, så jag kommer snart och besöker hennes butik igen.

Kan varmt rekommendera er som är ute och ser er runt i vår vackra Halländska natur ett stopp hos Monicas Butik. Den är förutom ett varmt mottagande fylld av vackra inredningsdetaljer.  Adress:

Kustvägen Falkenberg-Halmstad, Ugglarp Bergalid 154. För mer information & inspiration kan ni även besöka hennes hemsida och webbutik: www.monicalehrbacker.se
 

ÖPPETTIDER

 Juni, onsdag-söndag 10-18
              Juli och augusti alla dagar (utom tisdagar) 10-18
Dessutom alltid öppet när öppetskylten hänger uppe så att du kan titta in tidig morgon eller sen sommarkväll.         
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar