12.12.09

Från ett hjärta till ett annat

Ibland bara händer det helt otrolia saker, när man som mest behöver det finns det själar som fångar upp en. Jag har fått min första "blogg award" och den kom från en vän (ängel) som jag beundrar för hennes stora hjärta! Det var tack vare Jenny och hennes blogg "i mitt gröna hjärta" som jag hittade till bloggens värld just som jag mest av allt behövde något nytt i mitt liv.Det är med stor gädje jag vill skicka denna Award vidare till någon som jag beundrar, någon som har en stor vission och som behöver den lika mycket som jag, nämligen Liselotte Abel på Sörby naturhälsogård med sin blogg "Gröna omtankar i Halland". Liselotte har en stor dröm, hon lever för naturen och dess påverkan på oss och vår hälsa och jag mins än idag det intryck hon gjorde på mig den gång jag för första gången träffade henne och hon föreläste i "NVC eller giraff språket" ett sätt att uttrycka sig där man vågar ge uttryck för sina behov utan att kränka den man talar till. I Liselotte hittade jag en tvillingsjäl till Rachel Schackleton, min bästa väninna som jag saknar så från mina 13 år i St. Petersburg - Ryssland. Liselotte, det är så roligt att du kommit igång med din blogg och jag ser fram emot att följa den. Ta vara på din award och skicka den vidare till någon du beundrar. Stor kram/Åxman

1 kommentar:

  1. Tack Anna, vilka fina ord. Du är allt en ängel du med!
    Kram Jenny

    SvaraRadera