24.1.10

Ännu ett fotojobb...

Under fredagen fick jag ännu en gång rycka ut och fotografera på Konferens och lanthotell Gits Gård utanför Falkenberg. Under lördagen gästades de av Professor emeritus, stessforskare Lennart Levi som skulle föreläsa om stress och hälsa i hennes nyinvigda konferenslokal Logen. Git saknade bilder på Logen och detta var ett ypperligt tillfälle att fotografera lokalen som hon redan under fredagen förberett för föreläsning.

Vad tycks? Visst är den ljus, rymlig och fin Gits Loge! Helt klart ett alternativ för den som vill konferera i harmonisk miljö på landet. Ändå är det nära till båda Falkenbergs centrum, havet vis Skreastrand och E6:an är bara ett par hundra meter bort. Vilket guldläge!


Lokallenike tar upp till 100 personer, har en egen bar, terrass med utsikt över fälten. Tänk er vilken härlig plats för paus och konferenskaffe. Här skulle jag gärna vilja hålla min föreläsning "Halländska på ryska äventyr" någon gång!

På Gits Gård finns även ett urval av konferens och möteslokaler för de lite mindre grupperna. Längan tex som förutom konferensrummet nedan har ett extra litet grupprum och en aldeles egen matsal.

1 kommentar:

  1. En sån underbar idé Anna, självklart ska du hålla dina föreläsningar hos oss. Ditt föäredrag om Ryssland låter toppen, har lite tankar och idéer som vi kan utveckla och kanske förverkliga. Kanske föreläsningar i vardagsretorik...jag ser bara möjligheeter och närheten till oss i Falkenberg är bara ett pluss! Jag ringer dig.

    Kram Git

    SvaraRadera