8.1.10

Hurra, inga hål!!!

Högtiderna är över och det är dags att börja de vanliga arbetsrutinerna igen! Har kvällspass både fredag och lördag och jag ska villigt erkänna att jag har lite, men bara lite ångest, men onormalt vore det väl annars efter lite julledighet...Började morgonen med besök på Folktandvården i Vessigebro med båda barnen, inga hål, hurra! Sedan pysslade vi lite innan det var dags att åka till jobbet. Idag blev det flörtkulsfigurer, hur gulliga som helst! Min favorit är nog den till höger, med de lila händerna och fötterna. Den ser försiktig och nästan blyg eller lite sorgsen ut. Annars påminner de lite om Pingu eller hur...
Som tur är har jag sparat en hel del semester och föräldrarledighet som jag planerat att nyttja årets första tre månader och på så vis dra ner på tempot och mjukstarta året. Tanken är att jag bl a ska använda den extra ledigheten till mer kvalitetstid med barnen men även att börja skriva på min andra blogg som ska bli en sorts återblick och reflektion över mina dryga 13 år i Ryssland... Så, inom snar framtid är det dags att dyka in i kassaskåpet efter alla mina dagböcker från mitt liv i Ryssland. En riktig guldgruva, fylld av bisarra och spännande minne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar