20.1.10

Gröna tankar & giraffer...

Sitter och studerar Sörby naturhälsogårds vårprogram och konstaterar att det är en riktig godispåse med nyttigheter för själen. Om jag skulle ta och avsätta tid för egenvår och boka in mig på någon av aktiviteterna men vilken??? Hmmm, låt mig se...Frigörande bild, Prata smart, Matmusik, Tankefältsterapi, Hållbart liv festival, Bildretreat, Giraffkafé...Giraffkafé har jag suttit med på förra våren och det var verkligen inspirerande. Hade lätt kunnat boka det en gång till...

Kanske blir det Mindfulness i naturen, det tilltalar mig. Att vistas i naturen har alltid varit min grej. Jag drar mig gärna tillbaka i naturen och laddar batterierna när energin och idéerna tryter. Dessutom så vet jag att jag måste jobba på att leva mer i nuet, jag har en förmåga att oftast befinna mig låååångt fram i futurum. Känns som om det är hög tid att ta en sväng till Sörby och ta en välbehövd promenad i den härliga naturen med Lielotte. Liselotte brinner för hållbar livsstil och slowfooda och är full av gröna omtankar! Hon vet säkert vad som skulle passa mig bäst i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar