18.2.10

Ballerina sökes...

Har fått lite härlig feedback på min förra föreläsning, feedback som fått mig att fundera på ett nytt och ganska annorlunda inslag framöver. Tänk om jag kunde hitta en liten Halländs ballerina med lite scenvana och som skulle tycka att det var roligt att uppträda på Varbergs Teater en 3-4 minuter till ett operastycke från min skiva Mattinata. Det skulle ge föredraget ett sådant lyft. Om du känner en liten ballerina som har tid och lust att mot ersättning uppträda ett par minuter i Varberg kvällen den 30 mars får du gärna höra av dig.

Ballerinorna på bilden ovan är från Balettakademin i St. Petersburg. Jag anlitade dem för att uppträda när Svenska Föreningen i St. Petersburg firade sitt 90-års jubileum i Kryscha Ballroom på Grand Hotel Europa år 2000.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar