15.2.10

Roligt projekt...

Mest hela dagen har snöflingorna sakta dansat ner från skyn. Många undrar nog när det tar slut men jag håller med den här lille snömätare - låt det snöa! Det är inte så ofta vi får njuta av en riktig vinter här i Halland och själv har jag spenderat större delen av dagen framför datorn.

Mitt största och roligaste projekt för tillfället att förbättra och sökmotors optimera hemsidan för Gits Gård, ett konferens - & lanthotell i Stafsinge strax utanför Falkenberg. Deras hemsidan är bygd av Lihus Webbyrå i Falkenberg och deras uppdateringsmodul PUSSEL är skapligt lätt att hantera. Steg för steg kommer en ny och förhoppningsvis mer informativ hemsida för Gits Gård att växa fram under våren. Just nu är det många bilder som ska tas, texter författas för att inte tala om alla META-taggar...Men marknadskommunikation är hur kul och stimulerande som helst. Där till är det en underbar känsla att få ett sådant förtroendeuppdrag och jag utvecklas på vägen. I morgon ska jag få träffa Mats Johansson, VD på Stefaco Grape i Varberg. Ska bli otroligt spännande att höra vad han har att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar